Skumt väder.

Imorse var det mulet när jag steg upp för att lite senare spricka upp och bli riktigt fint väder. Just när jag började fundera på att eventuellt ta en lite promenad så ser jag hur det börjar blåsa upp och helt plötsligt toksnöar det. Nu ca 20 minuter senare är det blå himmel igen. Det är som på sommaren ungefär, när det kommer en sån där störtskur hux flux, men som är över på några minuter.

Inatt somnade jag förresten jättesent. Låg och vred mig framåt tretiden. Inte nice. Hatar när det blir sådär. Jag har ju haft en så bra sovperiod länge nu. Vill helst fortsätta med det! :-P

Idag blir det nog kycklingfilé med apelsinsås till middag. Och sedan ska jag traska bort och jobba i en och en halv timme! Känns sådär. Men som sagt: Money, money, money... trots att det blir lite.


Dagens
låt: Kate Nash - Merry Happy
humör:
småless och rastlös
mat:
ägg!
kläder: Adidasbralla och linne *s*
bästa: mina naglar som börjar få lite längd
sämsta: sjukt slitet hår. Den som ändå hade råd att avvara pengar till en klippning!
vill ha: Obegränsat med pengar, eller åtminstone en lön på 20k!

image74
Se! Det tar sig. Nu ska jag bara komma på hur
man bär sig åt för att göra dem snygga med.



Kommentarer
Postat av: maria

Vi hade också sånt väder idag, jätteskumt..

2008-02-18 @ 15:16:57
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0