Riktig vinter ute

Det är mycket snö och kallt ute idag. Det riktigt bet i kinderna imorse när jag var ute. Lite mildare nu förstås, men ändock! Vi har varit på Maxi och handlat lite nu. Skall göra chokladmousse till imorgon hade jag tänkt. GI-recept det också, men inte speciellt nyttigt ändå förstås. Men det får bli den enda utsvävningen imorgon. Skall undvika alkohol och snabba kolhydrater. Lägger ut receptet när jag prövat det!

Nu ska jag fika lite innan jag tar itu med lite dammsugning som sagt. Skulle ju ha gjort det tidigare, men jag råkade somna en stund, hehe. Så går det när man sover för lite på natten. Jag tror jag somnade 01 inatt. Blir nog en tidig kväll idag.

Skall ta itu med att göra en layout till bloggen i helgen också. Det är väl på tiden va!


Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D

2008-02-29 @ 13:49:50
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0