Okej...

Bloggen som ligger etta på aktiv-listan har skrivit 14 (!!) inlägg idag. Ingen idé man ens försöker tävla! Meeen knappt några kommentarer. Så jag fattar fortfarande inte. Alltså går den framförallt efter antal inlägg? Jaja, nog om det.

Förresten hörni. Jag, den obotlige nagelbitaren, har knappt tuggat på dem sedan 1:a januari. Det tycker jag är en bedrift! Men jag kommer på mig själv ganska ofta med att föra händerna till munnen och nästa börja bita. Så än har jag inte vant mig av med det. Dessutom har det blivit att man halvt gnagt av en nagel då den rispat sig. Fördelen med längre naglar: Mina fingrar ser snyggare ut och inte riktigt lika korvaktiga. Nackdel: Jag river mig själv hela tiden!

Äh. Är väl lika bra jag går och lägger mig så jag inte sover till 11 imorgon med.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Katja

jag snoozade bara 40 min idag! ;) Stolt :P haha, men har iaf vare uppe i lite mer än 35 min! Deru! nu ska jag läsa jätterolig organisationskommunikation! jiha! :P

2008-02-26 @ 09:08:23
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0