Nu gäller det...

Skall snart gå iväg på träningen. Känner mig lite nervös? Varför är det så? Jag har ju tränat där massor med gånger förut, men jag antar att det är den nya aktiviteten som sätter lite fjärilar i magen, hehe. Knäppt egentligen, vad är det att vara orolig för. Ingen kommer antagligen att kolla på mina klumpiga steg ändå! Men såhär är jag varje gång jag skall göra något nytt i träningsväg :-)

Ja... och förresten kom Lotten förbi förut, med wienerbröd. Och jag åt ett. Ja jag vet, skäms på mig. Jag som igår vräkte ur mig om hur duktig jag ska vara under kommande månad. Men desto hårdare får jag steppa helt enkelt!

See ya!

Kommentarer
Postat av: karin

hehe, det har du helt rätt i. Då kommer jag kanske vara smal i sommar då ;P /karin

2008-02-08 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0