Nice

Sådär, nu har jag tränat och det gick ju faktiskt riktigt bra. Kommer nog har träningsvärk i axlarna imorrn. Kände hur det brände när jag stog och slog mot bagen! Men det är skönt det. Synd bara att det kommer bli jobbigt att städa kontor imorrn... :-P

Jag hade lite problem med balansen när man skulle stå och sparka flera gånger utan att sätta ner foten emellan plus att jag inte riktigt kunde göra upphoppen på slutet så bra. Knäet sade ifrån (som det alltid gjort sen jag var 13 vid sådana där övningar).

En sak är i alla fall säker. Ska jag köra Powerstrike en eller flera gånger i veckan så lär jag nog skaffa egna handskar. Kan säga att lånehandskarna inte luktar hallontårta i alla fall. Uff. Gammal svett.

Nu blir det dusch och kanske lite läsning i bok eller så!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysit att sniffa boxarhandskar ;)

2008-02-19 @ 20:41:11
URL: http://emmawee.blogg.se
Postat av: Puma

haha ja jag håller med om att gymmens boxningshandskar verkligen stinker kattpiss. men box/powerstrike ÄR kul! :-)

2008-02-19 @ 21:27:13
URL: http://traningsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0