Måttat

Satt och kikade lite på mina kroppsmått nyss. Och inser att jag har ju minskat en del i alla fall. Vågar (töntig som jag är) inte skriva ut mina mått men jag kan ju i alla fall skriva ut hur många centimeter som försvunnit på sedan november 2006.

Det var då jag mätte första gången. Men jag tog ju förvisso inte tag i det här på riktigt förrän i slutet på september 2007. Så det mesta har väl försvunnit mellan september-25 januari skulle jag tro. I samband med viktminskningen. Det har ju inte gått så superfort, men ändock! Here it goes.

Mått från 25/1 2008:
Midjemått:
-10 cm
Mage (runt naveln): -8 cm
Under bröst: -5 cm
Lår: -2.5 cm x2
Vader: i princip oförändrat. Kanske några milimeter hit eller dit.
Summa: -28 cm

Det är dags att mäta sig igen snart! Men jag tror jag väntar till 1 mars eller så! Målet är att förlora mellan 12-15 cm till i midjan innan jag hade tänkt ge mig (oavsett vikt). Det behövs! Men vad "slutresultatet" blir, det vet jag inte :-) Kanske mer, kanske mindre.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad klokt att fokusera på måtten istället för på vikten! Grattis till alla dina förlorade centimetrar! :D

Postat av: Anna

Snyggt jobbat!

2008-02-20 @ 10:38:51
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Madde

28 cm - jag är grymt imponerad, vad duktig du har varit/är :)

2008-02-20 @ 14:39:14
Postat av: Emma

Alla: Thnx :D

2008-02-20 @ 17:17:16
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0