Feeling fine

Blev en tidig middag för mig idag, resterna från igår. Var så himla hungrig. Får äta något mellanmål innan träningen istället så man klarar sig. Är ju ett tag kvar. Skall gå på RPM + Body Pump ikväll hade jag tänkt. Känns bra att vara igång. Men jag vet inte hur det blir resten av veckan. Imorrn får det nog bli vila, eller kanske promenad i alla fall. Och på torsdag är det ju Alla hjärtans dag, så då ska man ju ägna sig åt sin käresta! Men man kanske skulle köra lite crosstrainer mitt på dagen. Lite lagomt sådär.

Jaja. Det visar sig. Bara att köra på så gott man kan. Våren kommer allt närmare ... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0