Det bränns!

Vilken stark mat jag kokade ihop idag alltså, det bränns fortfarande på läpparna trots att det var en halvtimme sedan jag åt! Kanske liiiite mindre chili i nästa gång? Men det är ju så gött!

Nu har vi nog kollat klart på bilar och det står mellan två val! Den ena går tystare och den andra får vi bra rabatt på tack vare kontakter. Så vad ska man välja? Får klura vidare!

Ikväll blir det promenad hade jag tänkt. Blev för stressigt att hinna till body pumpen. Lunchpass imorrn kanske, som sagt! Latmasken sitter i... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0