Dagens to do

Idag ska vi fara och kolla på, samt provköra Peugeot 308! Blir intressant, hehe. Tänkte passa på att handla också när man har en bil till låns (alltså inte peugeoten, utan en annan). Hade tänkt gå på BP ikväll kl 17, men nu vet jag inte om jag hinner om vi ska ränna runt. Får nog bli lunchpass imorgon kanske, eller lite hemma-styrketräning ikväll.

Igår när Jens värmde upp på crosstrainern började grannarna banka i elementen så det dånade här hemma. Man får inte väsnas efter 19.00 för dem typ. Varför bor man i lägenhet, vid Umeås mest trafikerade innerstadsgata om man inte tål lite oljud från grannarna i 5 minuter? Idioti. De har gjort det sent på natten någon gång med, då vi legat i sängen för att sova. Well, well. De får banka bäst de vill! Den gyllene regeln är ju att man får väsnas fram till 22.00, eller hur? Då måste man väl få runt i sin lägenhet så mycket man vill, va! För inte kan katternas tassar låta så himla mycket, även fast de springer runt lite på natten.

Ja jävlar. Nu har jag intagit min sena frukost, i form av proteinsmoothie och två kokta ägg, framför datorn. Dags att göra sig lite representabel kanske.

Kommentarer
Postat av: Linda

måste vara jobbigt för grannarna att vara så lättirriterade, hehe. som du skriver kanske de bor på lite fel ställe då :)

2008-02-06 @ 12:18:50
URL: http://www.ehtela.com
Postat av: Lina

Ååhh... dom kan få mina grannar (under mig)!
Dom klampar, stampar och klafsar fram till 23.30 med hälarna först (som måste vara gjorda av pansar eller nåt). Riktigt jävla irriterande.
Men nu vågar jag inte klaga eftersom jag klagat på henne/dem tidigare över en annan sak - och dra mig baklänges vad sur hon blev. :D
Nu hejar inte hon på mig, och inte sambon heller. Men skitsamma, fick veta av en annan granne (som bor bredvid dem) att hon/dom inte hejar på henne heller...
Så dina surgrannar kan få mina stampgrannar! Deal? :D

2008-02-06 @ 14:43:34
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Katja

i vårt hus får man tvätta kl 24, och dammsuga. och smälla i dörrarna typ 25 gånger om dagen, så glasen i barskåpet klirrar och tavlorna skallrar. I alla fall verkar våra nya grannar tycka det.

2008-02-06 @ 17:06:32
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0