Bokrea

Gick en sväng på stan, som sagt. Kom hem med ytterligare en GI-recept-bok! Så nu ska här testas nya recept framöver!

Beställde också Stieg Larsson-böckerna. Jag är väl den siste i Sverige att läsa de böckerna. Jag vill helst ha pocketböcker istället för inbundna och det fanns knappt att tillgå på rean i stan så det fick bli en beställning. Beställde även ytterligare en GI-bok där. Den hette nåt med GI-recept för vardagen, vilket låter lovande!

Nu är det sluthandlat... tills (om) jag får ett riktigt jobb!

Kommentarer
Postat av: Katja

du är så duktig! Jag orkade inte trängas med alla på bokrean, dessutom har jag ju inte så överdrivet med pengar ;) Vi åker till Hammamet! En vecka i början på april. Kommer nog ta en tripp till Sousse över dagen o spana in shopping etc, sedan är i alla fall jag sugen på någon av de där ökenturerna jag hört om. Får se vad det kostar. Cypern är ju också ett alternativ, augusti är ju bra väder typ i alla länder o ställen kring medelhavet å så. Får se vilket väder vi kommer ha nu..

2008-02-28 @ 17:44:09
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: twices

lägg in ett recept sen som du tycker var gott och som inte har så många konstiga saker i sig :)

2008-02-28 @ 19:49:50
URL: http://www.twices.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0