Body Attack

Vilket pass! Svetten sprutade, hjärtat var på väg att hoppa ut genom bröstkorgen och benen ville inte riktigt hänga med på slutet. Men ack vilken skön känsla man har nu efteråt!

Det var mycket hoppande och skuttande i aerobics-anda men ganska enkel koreografi. Det hela gick väl ut på att man skulle bli så trött som möjligt, hehe. Kände att jag fick ont under fötterna av att hoppande på tårna, men instruktören tipsade om att använda löparskor på såna pass istället så skulle det bli mycket bättre. Får ta med dem nästa gång då! För nog ska jag våga köra en gång till :-)

Vill ni läsa mer om Body Attack så kan ni klicka er in på Les Mills webbsida här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0