Ahh

Powerstrike idag igen. Det gick bra och det var härligt när svetten rann och brände mig i ögonen. Har ni fått svett i ögonen någon gång? Det svider som satan vill jag lova för er som inte upplevt denna härliga känsla.

Så, veckans första pass avklarat. Nu ska jag bara släpa mig till två till! Eller släpa är väl att överdriva, det är ju rätt skoj. Men ibland efter maten är det ju snudd på paltkoma och då lockar soffan på mig med löften om en skön filt, dåliga kvällsrepriser och hur spännande det är på insidan av ögonlocken. Men icke! Idag stog jag emot.

Hur som helst så brände det som fan i min högra axel idag när vi stog och slog. Men inte så värst mycket i vänster. Undra om det beror på att min vänstra sida är starkare än min högra? Och hänger det kanske ihop med att vänster sida är större än den andra? Exempel, min vänstra vad är någon cm tjockare än min högra, likaså låret osv. Tydligen är det ofta så, att vänstersidan dominerar. Jaja. Något sammanhang har det antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0