Ah, skönt

Gick bra idag med på träningen! Var en annan kille som hade det och jag tyckte det här passet var roligare än sist. Men inse hur jobbigt det är att mata snabba slag på en säck i en evighet (känns det som) och sen gå ner och göra armhävningar för att sedan upp och mata igen. Mina armar skakade kan jag ju säga.

Träningsveckan har ju varit rätt bra ändå måste jag säga.

Måndag: Kort promenad bara
Tisdag: Powerstrike:
Onsdag: Promenad
Torsdag: RPM
Fredag: Promenad
Lördag: Powerstrike
Söndag: ?

Visst, jag kan anstränga mig mer. Men man måste ju också tänka på att lägga sig i ett slags tempo som man orkar hela tiden. Ja visst, man kan träna sex gånger i veckan och minska i vikt som tusan. Men sen då? När man tror att man kan dra ner på träningen för att man blivit smal? Ja då lägger kroppen på sig igen. Så jag försöker hitta någon slags balans och tre gånger i veckan känns rätt bra tror jag. Något som man kan köra "resten av livet".

Men nog kommer jag säkert köra mer ibland jag med. Men tokträna ett kort tag funkar ju inte så bra. För mig kan det då bli lite av varannan vecka syndromet. Träning 5 gånger ena veckan och bara 1-2 gånger nästa. Det blir ju lite epa då. Jaja. Ska i alla fall försöka hålla på att inte träna mindre än 3 ggr i alla fall. Blir kanske 4 ibland också om jag ska köra crosstrainern.

Kommentarer
Postat av: Petronella

Eller hur! :D Det är ju bland de bästa känslorna. Va nytränad alltså. My oh my! Men duu, vad är powerstrike för nåt?

2008-02-23 @ 19:16:15
URL: http://www.xtravaganza.blogspot.com
Postat av: miss xl

Du är så duktig! Kan inte du bli min kompis på funbeat, skulle behöva dig som inpiration där! :) Jag heter miss xl där med, bara att söka efter mig!

2008-02-23 @ 23:05:38
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0