05.30


God Morgon! Här har ni en som redan varit vaken i över två timmar, hunnit jobba och är nu redo för en rejäl frukost i sann GI-anda. Äggen står på spisen och jag ska ta och koka lite tevatten, tror jag. Magen vrålar efter mat.

Sedan får det nog bli en vända med dammsugaren här hemma med. Ser förjävligt ut igen. Dessutom är det skönt att få rent innan helgen! Efter det skall jag roa mig med serier så det står härliga till!

Ikväll blir det nog bara lugna puckar med en film eller så. Imorgon ska vi ju på den där skoter-grejen och efteråt snackade jag om gemensam middag med Nicklas och Erika!

Men nu är det som sagt dags för frukost!

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Linda

Njae alltså beror ju på..det body step pass som vi haft här nu är skitenkelt och därför även rätt så tråkigt. Jag gillar nog vår "vanliga" step bättre, den är lite klurigare med mer snurr o steg. Man har ju en ny koreografi till varje låt på body stepen medan man på vanlig step kör ett helt program som man sätter ihop på slutet. Tyckte body stepen på step in i Sundsvall var mkt roligare!

2008-02-29 @ 07:54:39
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0