Snön ligger vit på taken ...

... endast Emma är vaken! (?)

Ja så känns det i alla fall. Inte en bil har jag skådat ännu. Fasen vad segt det känns att jobba. Men jag har väl ingen rätt att gnälla med tanke på att jag varit ledig 2 veckor ;-) Skönt att man blir ledig lite extra nu i alla fall, hehe.

Bär iväg mot Sundsvall idag efter jobbet. Ska bara packa.. för det har jag såklart inte gjort än. Slog in julklappar i all hast igår. Skulle packa sedan men då var klockan på tok för mycket.

Nej, nog med dravel... mot jobbet!

PS. hade tur igår på Strömpilen. Köpte en jacka för halva priset. Kostade 450 kr. Sedan hade jag presentkort på 300 så allt som allt blev detr 150 kr istället för 900! Äntligen en vinterjacka! Det bästa var att expiditen just hade satt ner den. Kanske 1 timme innan jag kom och handlade den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0