Nytt år, och nya möjligheter

Ja mina vänner. Då är alldeles snart 2008 till ända. Och jag måste säga att året har svischat förbi. Det har hänt en del saker. Jag hade turen nog att få ett jobb, även om det inte direkt är mitt drömjobb. En inkomst måste man ju som bekant ha. Jag var utomlands 2 gånger dessutom. Inte fy skam. Och sist men inte minst så gick jag ner ungefär 15 kilo i vikt från januari till december av totala -20 kg.

Jag vet inte vad ni tycker men nog har jag haft ett alldeles utmärkt år.

Nu blickar jag framåt och vill att 2009 skall bli ett ännu bättre år! Min målvikt skall nås och jag skall försöka skaffa ett bättre jobb. Vad som mer kommer ske får väl framtiden utvisa!

GOTT NYTT ÅR! =)


Nyårsstassen! ;-) Kjolen är lite puffig men det framgår inte av bilden tyvärr

Kommentarer
Postat av: Jessika Thoresson

Jättesöt kjol! :)

2009-02-06 @ 23:03:46
URL: http://ettcitat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0