Klappat och klart

Tjaa.. nästan i alla fall. Har handlat ett gäng julklappar idag åtminstone. Har som vanligt farmor kvar, men det blir väl det gamla vanliga till henne - Schampoo, duschcreme eller liknande.

Idag har jag mest tryckt i mig massa godsaker. Först fika hos Jens mamma. Sedan gjorde vi tacos här hemma och utöver det har det blivit ett antal glas julmust samt choklad från en Aladdinask. Kommer bli en jobbig nystart efter årsskiftet känner jag, haha! Men jag gick faktiskt inte upp nämnvärt i vikt under resan så jag är grymt nöjd med det. Tror det bara var något halvkilo eller så! Tänkte försöka att hålla igen lite under julen också. Med betoning på försöka. Man vet ju hur svårt det brukar vara. Sedan är det dags för renlevnad. Längtar nästan :-P

Imorgon blir en stressig dag. Först jobb fram till 16.30 på IKSU och sen iväg till lilla stället. Förhoppningsvis går det snabbt där så jag hinner en snabbis på stan för att köpa farmors julklapp. Annars får vi fara ut på Strömpilen som har kvällsöppet till 22.

Kom på att det kanske hade varit trevligt att ha något fint att ha på sig på julafton/juldagen också. Så får se om det blir till att gå igenom H&M en snabbis också. Kanske kan hitta något skoj i alla fall! Tänkte ha min svarta klänning med trekvartsärm. Men den hänger bara fult så den går bort.

Förkylningen känns även epa. Hostar mig till sömns. Hostar när jag vaknar och hostar mig genom dagen. Det värker i ryggen varje gång jag får en attack. Och när jag sväljer känns det som att man har något i halsen som inte följer med ner. Inte nice... Men det är väl bara att härda ut

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Erika :)

Du kan ju ha klänningen som är axelbandslös! Den var ju rå fin :)

Såg att du fått ont i ryggen också.... är de också smittsamt??? Jag har ju också haft ont i ryggen men nu är det bara när jag hostar... konstigt.

Låter då inge bra att inte din förkylning blivit bättre. Jag har hostan kvar men halsen är bra måste jag säga. Nicke har jag dock lyckas smitta ner också :(

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR på dig!!! Torde väl inte träffas innan du drar till S-vall. KRAM KRAM

2008-12-22 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0