Dessa utmaningar ... ;-P

Annika utmanade och man måste ju haka på :-P

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Går på toaletten
Duschar/tvättar mig etc
Äter frukost

Tre saker jag måste ha under dagen:
Mat såklart, med jämna mellanrum för att inte bli sådär matarg :P
Lite chill-tid eftet jobbet då jag kollar mail, läser bloggar och/eller kollar på TV
Vatten, mängder med vatten!

Tre personlighetsdrag på mig:
Tjurskallig, ibland går det överstyr.
Organiserad, fast man kan inte tro det om man t.ex ser mitt skrivbord :P Men jag har faktiskt stenkoll på mycket!
Allmänbildad.

Tre saker jag ägnar mig åt:
Jobb
Försöka träna och äta nyttigt (slarvig som fan för tillfället som ni vet)
Tv-spel

Tre saker jag är rädd för:
Döden
, till viss del.
Situationer där man är utelämnad i någon annans händer. T.ex i ett flygplan, ett stort fartyg mitt ute på havet osv.
Att åka bil jättefort och sådant, hör lite ihop med förra punkten! Jag är asmesig när det gäller hög fart etc.

Tre saker jag drömmer om:
Att ha ett jobb där jag tjänar så pass mycket pengar att jag inte behöver oroa mig för ekonomin. Behöver inte vara 40.000 i månaden. Men lite mer än lagom vill jag ha!
Resor drömmer jag ständigt om. Har en dröm om att åka till åtminstone ett land i varje världsdel innan jag kastar in handduken.
Att få köpa mig en riktigt bra kamera och gå en fotokurs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror jag hakar på utmaningen... har ändå inget annat att blogga om! :P

2008-08-08 @ 22:02:06
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0