Sovit ut

Igår gick jag på stan och köpte mig äntligen ett bar svarta jeans. På MQ av alla ställen. Liiiite snäva i midjan kanske, men inte så det ser konstigt ut ändå. Långa i benen dock så jag måste sy upp dem.

Sedan for vi direkt hem till Erika och Nicklas och käkade. Efter maten chillade vi och for efter ett tag på bio. Vi såg Mamma Mia. Den var helt okej! :-) Grabbarna satt hemma och spelade tv-spel.

Kom hem vid 02 någon gång och då somnade jag ganska ovaggad.

Ska äta frukost nu hade jag tänkt och sedan får vi se vad som händer idag. Än har ju inte chefen ringt om att jag måste jobba imorrn så jag är hoppfull om att det blir ledigt imorrn med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0