Ledig? My ass

Inte fick jag vara ledig imorse inte. Vaknade av mig själv runt 06 och insåg att ingen hade ringt än. Skönt tänkte jag. Somnade om och sov i 30 min till innan Kristian ringde och väckte mig... Var bara att dra på sig arbetskläderna och bege sig mot IKSU! Men det kändes ok ändå, tänk på alla extrapengar jag kommer ha på kontot vid nästa löning!! ;-)

Appropå lön så känner jag mig rik idag. Första gången på länge jag har över 5000 kronor på mitt konto. Inte för att jag tjänar speciellt bra, men jag klarar mig i alla fall! :-)

Men räkningarna ska ju betalas så snart är väl hälften av lönen borta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0