Helt slut

Fan vad trött jag var imorse. Och tröttheten har hållit i sig hela dagen... Har mest yrat runt och inte vetat exakt vad jag skall göra men försökt fixa så gott jag kunde i alla fall! Jobbade 7-15 med ca 20-25 minuters lunch så det är klart det kändes lite hetsigt. Cyklade dessutom från Mariehem och ner på stan. Mariehem och jag är inte vänner, hittar fan ingenstans där uppe så jag irrade runt ett tag och det blev garanterat en omväg, haha!

Nu ska jag slita av mig arbetskläderna och ÄTA. Är sjukt hungrig!!

Cheerio lovers

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej :) Vad ändvänder du för bildprogramm? kram

2008-08-04 @ 15:47:35
Postat av: Emmat

Anonym: Photoshop!

2008-08-04 @ 17:02:24
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Annika

Du verkar ha haft några härliga semesterdagar iaf:) Lyx med pool! Första dagen på jobbet efter semester brukar man kunna känna sig lite groggy:) Problemet tycker jag brukar vara att somna kvällen innan! Blir det mycket jobb nu då för din del?

2008-08-04 @ 17:38:19
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0