Hello

Jahaja.. då har man arbetat klart för idag med. Har legat i som en liten gris idag alltså. Skummat duschar och gått an. Det tar tid eftersom man måste ner och gräva i avlopp och hålla på att skura vägger och sånt. Men det är skönt. Axlarna fick jobba, hahaha! Joggade uppför varje trappa idag också eller tog flera steg i ett kliv så det blev som ett litet styrkepass :-P

Fan jag har redan ångest för att jobba kväll imorgon... Men jaja. Förhoppningsvis är jag ledig på måndag om inte min kära arbetskamrat är "sjuk" igen. Inbillningssjuk eller LAT kallar jag det. Mer pengar i min ficka dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0