Gratisgrejer

Finns ju massa såna där sidor nu, gratisbio.se tillexempel och så nu den här gratiskläder.se. Den verkar dock vara ganska färsk och man får få mest poäng genom att värva  medlemmar än så länge. Men det verkar ju lindrigare att man "bara" måste ha 400 poäng för att få ett presentkort värt 150 kr (på H&M) istället för att samla över 1000 poäng som man måste på GratisBio t.ex.

Tänkte att det kunde vara kul att testa en sida till i alla fall! :-) 50 poäng fick man i startbonus också!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det finns ju Gratis Makeup med! :) Det fungerar på ngefär samma sätt, men istället får man presentkort på Kicks! Om du vill bli medlem så kan du bli det här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=31971. :D



(ber om ursäkt för reklamen)

2008-08-24 @ 13:25:14
Postat av: V

2008-08-26 @ 17:03:51
Postat av: Veronica

Oj, vad hände där?! Haha!

Näe, nu äre inte alls långt kvar. Det ska bli så himla spännande :D

2008-08-26 @ 17:04:59
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0