Fan vad trött jag är...

Idag har varit en hård dag... Närå, inte värre än vanligt men vädret + att det är måndag gör ju att man är extra seg, eller hur?! Skulle ju vara ledig imorgon egentligen men nu blev det inte så. Det var en som inte kunde jobba (vad nu det innebär?) så då får man rycka in. Blir en seg vecka eftersom det blir 3 dagar då jag börjar 06 och på fredag jobbar jag till 21.00... blä. MEN förhoppningsvis är det tredagars helg istället.

Nu är jag hungrig. Skall göra biffar och nåt grönsaksjox till. Bönor i n¨ågon form blir det även.

Kommentarer
Postat av: Annika

mm man blir verkligen trött av det här vädret. Kämpigt men bra för kassan med lite extra jobb:)

2008-08-18 @ 17:40:12
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Annika

vet inte var vi hamnar, åker på ospec. Vi valde ospec med pool (+toalett och dusch) så blir nog bra:) Lite spännande att inte veta tycker jag! Har du varit där? Isf kanske du har något bra tips?:)

2008-08-18 @ 18:50:45
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0