Det går bra nu (fortfarande)

Det går fortfarande bra med GI. -1.6 kg på 7 dagar är inte illa pinkat! Hoppas kroppen inte får för sig att stanna av nu utan fortsätter neråt i lagom takt. Skulle jag gå ner ca 0.5 kg i veckan skulle jag nå mitt mål ganska snabbt faktiskt! Innan Brasilien i alla fall! :-) Jag har bara 1,5 kg kvar till mitt slutmål som jag hade från början, dvs -20 kg.

Det är helt ofattbart att jag lyckats gå ner så mycket. Kan inte tjata om det nog ofta... för jag fattar det inte själv! Nu tänker jag satsa på ungefär -25 kg. Således har jag 6.5 kg kvar. Sedan är det nog bra. Får väl se hur man ser ut i kroppen efter det och hur man trivs med sig själv. Efter det skulle jag faktiskt kunna gå ner i vikt ännu mer utan att hamna under 20 på BMI-skalan. Men, lite kött på benen vill jag faktiskt ha kvar. Huvudsaken det är ett fast hull ;-)

Nu ska vi köra en tv-bänk hem till Jens mamma!

Cheerio!



Kommentarer
Postat av: bravedave

snygg design, verkligen :)

2008-08-24 @ 18:19:00
URL: http://www.bravepeople.se
Postat av: Pokergirl

Det är fantastiskt bra jobbat, jag är imponerad av din viktnedgång. Jag har runt 6 kg kvar men dom verkar sitta som berget tyvärr... Blir inte bättre av att man partajar till det på helgerna.

2008-08-24 @ 23:04:12
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: karin

tack, jo han e så go våran lillfis! =) Och det var värst vad du har varit duktig att gå ner 20kg!! jag skulle själv vilja gå ner typ 15 MINST. Trodde man skulle bli slank nu när man ammade men jag gör ju inget annat som mammledig än åker runt och fikar hos folk, nä skärpning för min del! Lycka till me de sista kilona då =)

2008-08-24 @ 23:06:22
Postat av: Petra

Shit, galet duktigt!

Keep up the good work

2008-08-25 @ 16:04:30
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0