Vilken "helkväll"

Gud vilken seg kväll... har inte gjort ett smack. Såg halva Talang 2008 och sedan satte vi igång Skönheten och Odjuret. Just det kids, Disneyfilmen! Jens tog hem 50 stycken klassiker så det är bara att beta av. Igår såg vi Lejonkungen även.

Imorgonbitti ska jag jogga om det är bra väder. Sedan skall det handlas mat för grillning står på schemat! Vi hade ju grillpremiären redan i februari dock!

Har förresten rensat garderoben idag. En hel hylla ska jag kasta åt h*vete. Skönt. Vissa grejer ser bra ut så de skall jag nog sälja på Tradera. Men det var mycket rat som låg där och tog upp plats. Saker som är för stora och saker som är för slitna. UFF blir nog glada.


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja det brukar ju kunna bli så, tyvärr :/

Visst är det könt att rensa grderoben och få lite ordning!? ;)

2008-04-19 @ 00:00:11
URL: http://friida88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0