Tränat en sväng

Har tränat lite nu på. Blev 30 minuter cirkelträning med Blossom, nivå 2. Fasen så klumpig jag kände mig när jag skulle göra sådana där hopp när man står på alla fyra (typ) med ena foten framme vid ansiktet och den andra bak... ungefär armhävningsposition fast med ena benet böjt och framme vid huvudet... om ni fattar. Vet inte vad de hoppen kallas. Men det gick hur som helst åt helvete. :-) Svettigt blev det i alla fall. Och det är ju alltid skönt!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning!

Fixade ju inte förra veckans utmaning, men jag kör vidare ändå!

Totalt antal steg hittills:
71.400
Kvar till mål: 8.600 steg

Det fixar jag nog under dagen + imorgon! Skall ju promenera sedan och så räknar jag ju på jobbet med.

Kommentarer
Postat av: ACO

Liggande kosacken? Kallar min tränare det för... hehe skitsvår är den!

ja, det är lite coolt. hoppas att jag lyckas :D

2008-04-15 @ 23:13:21
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Anna

Jag och min stegräknare utmanar dig ;> Lust att peppa varandra?

2008-04-16 @ 08:24:28
URL: http://annatomic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0