Torsdag

Frukosten är intagen och nu väntar jag på att det skall smälta lite i magen så jag kan fara ut och jogga! Jajjemen, idag blir det ett nytt försök. Känner mig ganska fräsch så det borde gå bra idg med. Men man vet ju aldrig. Dagsformen kan ju skifta en hel del.

Åh, jag längtar till värme nu så jag kan ha min nya tunna kavaj! Ett gott tecken är ju att marken har tinat upp ganska bra här i Umeå. Lade märke till det igår när jag gick till jobbet och hem. Snart är det inte många drivor kvar!

Längtar tills vi ska utomlands också. För nu är det väl bestämt till 95% i alla fall att vi ska fara. Frågan är bara när och var. Men det blir antagligen Kreta någon gång i juni/juli. Och dit är det ju inte alls länge!! Kan redan känna sanden mellan tårna.

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0