Sun is shining

Fasen så skönt det är när solen skiner! Hoppas det håller i sig så det blir torrt på backen snart! Så man kan steppa runt i små ballerinas! Och snart kanske det är tillräckligt varmt att sitta på balkongen och sola sig lite!

Jag gör verkligen ingenting vettigt idag. Pillar mest i datorn och går runt och glor i lägenheten. Tur jag kom ut på den där promenaden imorse i alla fall så man fick lite friskluft åtminstone.



Idag är sista dagen för att vara med och tävla om blogglayout!
Klicka här om du är intresserad!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jo, det är bra om man går åtminstone några ggr i solarium före man åker på semester. Färgen fäster bättre och man bränner sig inte lika lätt. :) Vart skall du åka då? :P

2008-04-16 @ 15:53:58
URL: http://stiini.blogg.se
Postat av: emma

ha en bra dag :)

2008-04-16 @ 16:35:51
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: Malinful

Kostar verkligen frakten på Forever21 600:-. Hur mkr handlade du för då?

2008-04-16 @ 16:44:27
Postat av: Emma

Malinful: Nej inte frakt, utan tull kostar så. sedan är det ju plus frakten också förstås. Har inte beställt själv men sett flera andra som beställt grejer och då har tullen hamnar runt den där summan

2008-04-16 @ 16:55:38
Postat av: maria

Aa, det är så himla skönt när det är sånt här soligt vårväder :)

2008-04-16 @ 18:21:20
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0