Stuffed.

Är totalt proppmätt nu efter all mat jag har tryckt i mig. Åt till och med några potatisklyftor, vilket var gooott. Har svårt att stå emot klyftpotatis så när det väl serveras unnar jag mig!

Fixade chokladfondue till efterrätt dessutom. Så jag antar att jag brutit mitt godisförbud... Men det var ju med mörk choklad i alla fall!! :-P Åt ungefär 2-3 matskedar glass också ska erkännas. Men det gör inte så mycket. Har ju lyckats så bra med mat och träning den senaste tiden så det här är nog inget som påverkar nämnvärt, om ens alls.

Jag är redan trött! Lär nog lägga mig ganska snart skulle jag tro. Kanske lyckas komma upp imorgon och jogga. Ytterst tveksamt, men man vet aldrig!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, potatisklyftor är ju så gott!
Jag är ingen potatisälskare annars men potatisklyftor... speciellt om man gör dem själv med olivolja & flingsalt. GOTT! :D

2008-04-20 @ 08:27:21
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0