Sjukt mätt

Vi var nyss och åt lunch på en rätt ny grekisk restaurang här i stan. Och nu är jag sådär proppmätt som inte är speciellt skönt att vara. Men jag förhastade mig lite där när jag slevade in både det ena och det andra från buffén. Det är farligt med lunchbufféer. Kunde knappt gå hem i normal takt för att jag fick håll i magen. :-P Och sedan skall vi äta tacos till middag också! Jeez. Kommer ju rulla fram innan dagen är slut. Får se till att hålla igen lite på middagen tror jag så jag inte övertrasserar mitt kalorikonto allt för mycket idag.

Tur att jag tränade 50 minuter med Blossom! Ger ju rum för några fler kalorier åtminstone!

Nu: baka äppelkaka!

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha ja, morfar står inte så högt i kurs.. faktum är att han är ett jäkla rövhål haha. lämnade mormor med ett spädbarn och en bulle i ugnen och har sketet i sina barn och barnbarn nästan helt...

men men. he's family. :P

2008-04-09 @ 15:35:09
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Sara

gott med grekisk mat! mums!

2008-04-09 @ 16:07:37
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0