Otippat?

Jag drömde om Grekland inatt. Inte speciellt otippat kanske så som vi tjatat om det här hemma den senaste veckan! Guuud så härligt det känns. Hoppas den här månaden svischar förbi i ett nafs!

Mulet väder idag. Suck. När kommer våren hit då? Läste någon blogg från södra Sverige och där hade de minsann vitsippor! Här får vi väl inte se vitsipport förrän i juli om det fortsätter såhär!

Känner mig nästan sugen på att jogga idag med bara för att det gick så bra igår. Men jag tror jag skall köra Blossom-DVDn eller gå en promenad. Måste samla steg!

Kommentarer
Postat av: Malin

OJ vi har massor med vitsippor:Dkryllar av dom=)

2008-04-13 @ 11:16:55
URL: http://malinalexandersson.blogg.se/
Postat av: Katja

Härligt med semester ju! :)

2008-04-13 @ 16:13:41
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0