Nytt rekord!

Idag orkade jag jogga/lunka 3 km! Det går inte fort som sagt, för det tog mig 35 min att ta mig runt en bana på ca 4 km. Men det är ändå 3 km jogging och benen kändes inte allt för tunga! Känner mig grymt nöjd. Nästa gång kanske jag kan öka farten något. Vi får se! Snitthastigheten var långsammare nu är förra gången t.ex men det är skitsamma än så länge. Bara jag tar mig runt så är jag nöjd...

5 km är fan inte långt borta hörrni!

Kände idag att jag orkade lite till när jag stannade för att gå sista biten hem som lite nedvarvning. Läste i Topphälsas joggingskola att man tydligen skulle göra det. Sluta när man känner att man kan klara lite till. Kanske är smart också för då känner man sig kanske mer peppad nästa gång? Jag vet inte. Men jag kör på den metoden i alla fall!

Nu dusch

Just ja. Stegräkningen som inte går sådär skitbra då... men i alla fall:

Totalt: 58.700 steg (inkl. dagens jogg)
Kvar till mål: 21.300 steg

Jag tror inte jag kommer gå 21.000 steg till innan måndag. Men vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jodå du kommer klara dom stegen:)

2008-04-12 @ 12:18:33
URL: http://malinalexandersson.blogg.se/
Postat av: C

Jäsiken! Grattis, får man säga. Själv orkar jag med tre meter ganska precis.

2008-04-12 @ 13:23:35
URL: http://heartsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0