Hunger!

Idag vankas det köttbullar till middag (hemmagjorda givetvis)! Det är gott de'!

Fasen vilketr skitväder det är idag alltså... Det snöar här... suck. Räcker det inte med snö nu? Känner mig inte alls peppad på att kliva utanför dörrn och jobba...

Jag har i alla fall reparerat mina misslyckade naglar sedan i lördags. Ny färg fick de också när jag ändå höll på!

Nej, nu är det väl dags att börja rulla köttbullarna så man får i sig någon middag någon gång!

Dagens låt: Vincent - Miss Blue

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan tack så mycket=) har köpt den på Zara, 200 kr! Kramkram

2008-04-07 @ 18:15:18
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0