Hepp hepp!

Nu har jag hunnit äta och göra kakan. Och suttit lite för länge vid datorn skall erkännas. Skall försöka dammtorka lite nu och sedan är jag sugen på att springa en snabbis på stan för att hitta någon tröja... billigt ska det vara! Men det är mest såna där stora t-shirtar som man tydl ska ha till leggings överallt. Jag vet inte om jag passar i det. Ser en oformlig köttbulle framför mig när jag försöker föreställa mig det... Jaja vi får se om jag ens hinner. Men jag har fan INGET att ha på mig ikväll. Bara massa illasittande kläder :(

Någon som har tips på ett schysst plagg till mig? :-P Betvivlar det men man vet aldrig!

Jaja... dags att ta tag i fejandet igen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad effektiv du är :) Snygga skor du köpt (såg några inlägg ner) Gillade sandalerna! Måste också köpa mig något liknande. Hoppas du får en rolig valborg kväll nu!

2008-04-30 @ 13:59:16
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0