Garderad

Jo, fick hem mina kläder som jag bloggade om i måndags nu på morgonen! De har tydligen börjat bära ut såna där små "kassar" som man annars brukar få en avi om (?). Skitbra i alla fall, det är skönt att slippa traska till posten och hämta, hehe.

I alla fall. Shortsen jag beställde beställde jag en storlek mindre än vad jag har nu bara för att kunna motivera mig till att köra hårt nu de sista veckorna. Det visade sig att de gick på förvånande lätt! Liiiiite strama är de över magen men det är ju fyra veckor kvar till resan så på den tiden kanske jag kan minska midjemåttet med någon centimeter eller två vilket borde räcka.  Alltså har jag gått ner nästa ytterligare en storlek på byxor och det känns ju sååå bra!

Nu är jag i alla fall garderad med två bikinis och ett par shorts. Har ju massor med linnen så den varan lider jag ingen brist på. Nu fattas bara ett par snygga solglajjor så är jag ready to go. Och det lär jag ju hitta för 50 kronor på H&M :-P

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & mode

ha en nice dag!

2008-04-24 @ 11:20:08
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Katja

vad nice :)

2008-04-24 @ 12:00:40
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Moa

Hehe sådär har jag också gjort, bra push!
Förresten, verkar ju som du vill gå ner lite i vikt, då måste jag bara tipsa dig om lågkolhydrat-kost, om du inte redan testat det, för mig funkar det i alla fall super. Gått ner en del i både vikt och mått utan större besvär.

2008-04-24 @ 12:20:28
URL: http://www.royalwithcheese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0