Ganska produktiv

Först och främst - tack för alla snälla kommentarer till inlägget under! :D Känns väldigt bra och peppande! Har ju en bit kvar på min viktresa. Ungefär 10 kg hade jag tänkt. Beror lite på. Kanske är nöjd om 7-8 kg också. Det lär ju visa sig! Om ca 5 kg kan jag i alla fall kalla mig själv "normalviktig" enligt BMI. Förvisso är ju BMI-skalan lite skev, men någonting måste man ju gå efter!

Anyway...Idag har varit en rätt så bra dag faktiskt. Gjorde klart en blogglayout till att börja med. Lite roligt egentligen... raderade allt jag hade gjort innan och började om, och så blir man klar på några timmar. Knäppt, men ibland behöver man starta om helt från ruta ett. Speciellt om man fastnat och inte kommer vidare på det man gjort innan.

Tränade styrka sedan. Det blev bröst och axlar i 40 minuter idag. Blev alldeles skakis i axlarna efteråt vill jag lova. Är verkligen inte van den där träningen så det är väl bara att köra på! Lite muskler är ju inte helt fel om man säger så. Men det blir väl träningsvärk imorgon igen då! Imorrn är tanken att jag ska försöka pallra mig upp hyfsat tidigt och jogga en sväng. Med tidigt menar jag i alla fall runt 09.00 :-P

Har varit och jobbat nu och skall väl slå mig ner i soffan med ett avsnitt av Desperate Housewifes om en stund hade jag tänkt :-)

Kommentarer
Postat av: victoria

Från hm =D

2008-04-28 @ 21:23:41
URL: http://www.victoriaaaaa.blogg.se
Postat av: Malin

hehe men ja gick in på en länk å så flyttades den:D

2008-04-28 @ 21:46:34
URL: http://malinalexandersson.blogg.se/
Postat av: J

Hej!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-04-28 @ 22:11:11
URL: http://Jahwanna.blogg.se
Postat av: Katja

joråserru såatt ;)

2008-04-28 @ 22:30:41
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0