Fyrkantiga ögon

Har sett 5 avsnitt av Cashmere Mafia nu. Började kika på det på TV men kom av mig så jag tänkte att jag kan väl ta igen det idag då när jag ändå är ensam hemma.

Sitter och funderar på vad jag skall göra här näst. Stör mig lite på att det är så stökigt, så kanske borde ta en vända med dammsugaren. Haha, kul lördagkvällsnöje va!? Men tanken är att jag kan slå mig ner och se på 27 dresses sedan utan att störa mig på dammet som virvlar omkring.

Det är ganska skönt att ha hela lägenheten för sig själv. Men ensamt också... och så vill jag mest gå i skafferiet hela tiden bara för att jag är en aning uttråkad. Vilket jag också har gjort... suck. Dessutom slåss jag med tanken på att gå till kiosken och handla godis, trots att jag redan ätit massa crap. Ska försöka stå emot! Efter valborgsmässoafton ska jag tammefan köra hårt igen. Och då är det fram till 22:a maj som gäller. Träning, bra mat och en sjujäkla diciplin! Påstår inte att jag skött mig dåligt under april månad, förutom de här senaste dagarna. Har spårat lite, men tar mig nog upp på banan igen. Som sagt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av Cashmere Mafia. Vet inte riktigt varför, är rädd att det ska vara för wannabe Sex and the city (=mitt liv!) :D
Är det så eller är det bara mina dumma fördomar?

2008-04-26 @ 21:44:40
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Sara

cashmere mafia var en besvikelse tycker jag, vad säger du?

2008-04-27 @ 17:39:22
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Moa*

Ahh precis så är det för mig med, man blir alltid sugen på att äta när man inte har något bättre för sig ;)

Man får slarva lite ibland.. kör på igen bara!

2008-04-27 @ 18:03:35
URL: http://www.royalwithcheese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0