En kvällstripp

For iväg till Erika och Nicklas lite spontant såhär på torsdagskvällen. Tog med mig Denivit-tandkräm som jag fick från Buzzador idag också så de kan testa, hehe.

Kom nyss hem. Har druckit kaffe så det lär ju inte gå att sova än på ett tag. Jag lär mig som sagt aldrig det där. Att jag inte ska dricka kaffe på kvällen.

Förresten fick jag hem några bikinisar som jag beställt från Ellos också. Tyckte ingen satt bra direkt, men jag ska behålla en överdel i alla fall och byta underdelen. Kanske köpa en till BH i samma stil. Jag har ju ingen bikini nu eftersom allt är för stort. Visst är det skoj att köpa nytt, men kostsamt och jobbigt att prova sig fram vad man ska ha!

Nu ska jag surfa runt lite och se vad som hänt i bloggvärlden de senaste timmarna! :-)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

ha en nice natt!

2008-04-17 @ 23:33:00
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0