Dag 11

Godisuppehållet går ju strålande hittills. Fredag och jag är inte ens sugen på något. Känns bra. Snart har dessutom halva tiden gått! Känns som april månad kommer svisha iväg och snart står man där, mitt i maj och njuter av våren. Förhoppningsvis något kilo eller två lättare och några centimeter smalare runt magen!

Köpte förresten Topp Hälsa, tidningen ni vet. Fick med en tränings-DVD med Blossom. Har hört att folk gillar den så jag slog till! Tror jag skall testa den imorgon eller på söndag. Jag sa ju att jag skulle träna core och crosstrainer. Men det skadar ju inte med lite gympa mitt upp i allt. Grannarna kommer väl antagligen bli sura för att man väsnas. Men de får fan stå ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, nu har jag läst i så många bloggar om den här träningsvideon med Blossom, det är nästan så att jag måste köpa tidningen jag också trots att jag aldrig ens har kollat i den innan. :P Du får säga om det var kul träning eller inte när du har testat. :)

2008-04-04 @ 20:11:25
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0