Another sunny day

+8 grader i skuggen på balkongen! Undra hur varmt det är i solen. Funderar på om jag skall ta mig en joggingrunda idag efter jag ätit frukost. Skulle nog inte vara så dumt, skönt att komma ut lite.

Igår körde jag ju lite styrketräning med fria vikter här hemma. Främst bröst och triceps. Satan vad öm jag är i respektive muskler nu. Det är skönt.

Man kan ju förvisso tro att jag går runt med ständig träningsvärk. Men det är mest för att jag utför samma typ av träning för sällan. Joggingen får jag ju ingen träningsvärk av längre i alla fall.

Nej, vad sa vi? Frukost och jogg. Ja så får det bli

Hörs senare!

Ps. Jag smorde in fejjan med Gul utan sol igår. Fan vad misslyckat det råkade bli. Haha. Får hoppas det nöts bort snabbt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, gul utan sol! :D
Vet hur det är... använde Dove's BodyGlow eller vad den heter förut, den blev jag gul av och dessutom luktade den kattkiss efter ett tag... :|
Jag kan tipsa om en bra BUS som finns hos Yves Rocher som heter Bronze Nature. Den jag använder heter "Brun-utan-sol Gelé" och är för benen men det finns flera produkter i serien.
Dessutom doftar dom gott och är prisvärda! :)

2008-04-23 @ 10:06:56
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0