Allt bloggläsande ...

... gör mig hungrig! Lyckas bara hamna hos bloggare som skriver om vad de ätit eller ska äta!

Har avverkat ett avsnitt av How I met your mother samt senaste One Tree Hill... och jag stör mig så fruktansvärt på Lucas! Undra hur det där kommer sluta ...

Anyway. Det är väl dags att gå och knyta sig nu tror jag. Det är ju en dag imorgon också. Jobb väntar och sedan ska jag väl eventuellt försöka mig på att fixa bloggar åt lite folk igen! Det är ju alltid skoj! Det är dock lättare att pyssla ihop något på fri hand än när folk har egna idéer. Knäppt kanske, för man tycker ju det borde vara lättare om man får idén serveradt. Men men, så är det!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Anna

How I met your mother är ju underbart! haha

2008-04-16 @ 08:21:07
URL: http://annatomic.blogg.se
Postat av: Sandra

svar: tack, tack!

Älskar How I met your mother, helt underbar! :)

2008-04-16 @ 09:10:44
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0