Vilken karaktär!

Lugn kväll hos Nina igår. Rätt skönt att bara sitta ner och inte göra så mycket, tyckte jag i alla fall. Själv höll jag mig till endast ett vinglas och gjorde inte ens en ansats till att nalla på godis och chips. Höll mig till grönsakerna och kanske två nävar nötter. Hur grym är inte jag? Nog ska den här godisfria månaden gå vägen alltid.

Idag är det, till skillnad från igår, mulet och trist. Jag planerar en slapp dag i soffan med massa söndags-tv (läs Animal Planet) och sedan blir det någon god middag. Dammsugaren far runt här och städar åt mig och Jens är i Holmsund och hjälper vår förra granne att dra upp sin båt.

Jag borde väl bege mig ut jag med, men jag ids inte tror jag. Kanske senare om Jens vill gå en promenad kanske.

Nu: slapp på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: Katja

du vet att jordnötter innehåller ca 50% fett? Tommy hälsar ;) Han lillebror tryckte i sig jättemycket jordnötter när han deffade, kanska mobbat blev han då puckot, han trodde de va nyttigt eftersom de inte innehåller fett ;)

2007-09-30 @ 23:15:47
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Katja

Japp. Du är grym! ;) Nu är jag klar med min trycksak! Så SKÖÖÖÖNT!

2007-10-03 @ 12:34:38
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0