Top Model

Alltså, vad fan! Jag gillar ju att kolla på Top Model och andra sådana där program. Men den svenska varianten i år är ju fasen helt värdelös. I kvällens avsnitt skulle deltagarna fotograferas hängandes i en sele 10 meter upp i luften. Och i min enfald trodde jag att selen skulle redigeras bort eller något så det verkligen såg ut som de flög. De skulle ju trots att vara "superwoman". Men icke. Selen var kvar i slutvarianten och modellarna såg snarare ut som fönsterputsare än superkvinnor.

Gud så töntigt kanske ni nu tycker om min åsikt. Det skiter jag i, mohahaha.

Nu ska jag lägga mig. Imorrn blir det möte med min basgrupp samt spinning + core. Något att bita i med andra ord. Förhoppningsvis kommer intervjun på fredag gå så pass bra att jag redan innan helgen kan ringa CSN och säga att de kan få tillbaka sina, för terminen, utbetalda pengar. Hoppas. Jag vill ha lön!

Natti natti.

Ps. Idag har jag haft över 200 sidvisningar. Vad är det med er? :-P  Jag måste vara en djävulskt intressant person när så få orkar klicka sig in så många gånger om dagen! ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

inte bara djäävulskt intressant, ödmjuk också! det är det som roar mig med denhär bloggen.

2007-09-20 @ 03:03:42
Postat av: Madde

Fin design på bloggen :)

2007-09-20 @ 07:23:50
Postat av: Katja

De va inte jag iaf, inte så många gånger :P moahahaha! =P Jo, skoaffären var den som ligger bredvid Telia-butiken du vet. Kommer inte ihåg vad den heter... typ!

2007-09-20 @ 10:16:05
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0