Smart eller dumdristig?

Dum som jag var hade jag bokat tvättid den 31:a. Det finns liksom inget sådant datum i september så det gick ju inte så bra. Jag bokade om och nu skall jag tvätta imorgon, klockan 07.00! Hur det skall gå är en bra fråga. Tanken är att jag skall bli tvungen att kliva upp tidigt och få ordning på mina sovtider. Alltså inte somna 02.00 och vakna 11 hädanefter.

Sedan kanske det blir Body Pump kl. 11.30 med, när man liksom redan är up and running. Om jag törs! Var ju längesedan jag utsatte mig för sådan träning senast. Träningen den här veckan har ju gått rätt bra ändå. Kom iväg på tre pass och har promenerat de övriga dagarna förutom idag. Så godkänt får jag allt!

Och nu är det åskväder. Mysigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0