Nu kör vi.

Piggare idag vilket innebär lunch-spinning. 45 minuter av svettningar med andra ord. Fan så skönt det ska bli! Jag har tankat med ägg, frukt, keso och te. Jag har börjat lära mig det här med keso nu. Keso + hallon smakar nästan som risifrutti, fast inte sötsliskigt. Så det här ska nog gå vägen. Sedan skall jag hem och röra ihop en tonfisksallad och vräka i mig.

Jag måste sticka och fixa det där träningskortet också, imorgon kanske, så kan man gå på Body Jam med. Jag får se...

Aja. Cykelbralla på.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0