My body is a cage

Det blev ingen motion alls igår. Känner att jag har lite ångest över det men det skall jag råda bot på nu, med spinning i 45 minuter, effektiv tid. Hoppas det känns lika bra som förra veckan för då kommer jag nog få en boost inför resterande dagar. Jag har nog bestämt mig för att köra min fortsatta träning på Träna ändå. Vi får se hur det blir med jobb eller skola först förstås, men det känns som man behöver lite variation. Lite mer aerobics och lite mindre core kanske. Spinning och RPM finns ju på Träna med så, och många fler pass, samt större sal och fler cyklar!

Efter dagens träning skall jag skynda mig hem, duscha och sedan möta upp Elin på Schmäck för en liten uppdatering över en kaffekopp. Blir fint det!

Dagens låt:

Arcade Fire - My Body is a Cage

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du är inspirerande med din träningsmotivation =) Hoppas man tar sig iväg på ngt pass själv i veckan hehe.. Ryck tag i mig nästa gång du ser mig på stan, eller så gör jag det! Så kan vi åtminstone säga HEJ irl tycker jag :D Lycka tillpå intervjun!

2007-09-18 @ 14:17:33
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Katja

hur såg din ut då? ;)

2007-09-18 @ 19:55:50
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0