Mobilfjant på tisdagskvällen

A)Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

Jag heter: Emma N (nästan!)
Jag gillar: Cim
Jag hatar: Berga ;)
Jag är kåt i: Ida (haha!)
Jag är verkligen superkär i: Emma (mig själv? ;))
Snyggast i världen: Jonathan (han och Günther då ;))
Tråkigast i världen: Henke Berglind (haha.. nääää!)
Jag ska satsa på: Jenny
Bästis: Johanna
Jag vill ha sex med: Linda (haha igen!)
Hatar jag mest: Karl B
Jag har en hemlighet med: Nina
Skäms jag mest över:
Ava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0