Jorå s'attehh...

Jag "glömde" plugga idag. Inte ett smart drag av mig så nu måste jag väl tokläsa imorgon och på torsdag... eller näää, det är ju inte så dödsallvarligt ... än.

Jag vet inte ens vad jag har gjort idag förutom att träna och äta, haha! Eller ja vi har kollat på How I met your mother och Heroes också. Guld! Nu väntar väl främst sängen, jag lyckades inte somna förrän 02 natten till idag så någon timma tidigare hade kanske varit bra.

Senare i höst blir det hemfärd! Tjugofemårsfest i Sönnsvall får man ju inte missa. Frågan är om man kanske skall hem ytterligare en vända innan om allas vår kära låtsas-småländska ska hem på skollov :-P

Nej sängen var det ja.

(Jag slår vad om att jag tar mig upp innan 09.00 imorrn)

So long suckers

Kommentarer
Postat av: Katja

när skaru på festen då? Så kanske man ska styra ihop nåt så vi se på krogen eller nåe? jag jobbar ju varannan helg liksom bah ja bah!

2007-09-26 @ 00:02:02
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Katja

Föresten: Ja bah o dom bah o vi bah o liksom bah värsta grymma! ;)
Moaahahaa! Ja, nu ska jag sova iaf! Tänkte va på skolan före 09. *s* ;)

2007-09-26 @ 00:13:08
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0