Hurtbulle

Det är lördag, klockan är runt 8.20 och Emma är uppe! Vad är det för fel tänker ni kanske? Det är inget fel. Jag ska gå och träna kl. 10.00 så jag tänkte att jag skulle göra en ordentlig frukost först och äta i lugn och ro.

Sedan vankas drop-in spinning på Träningsvärkstan. De har gratisdag idag, till förmån för bröstcancerforskningen så då måste man ju passa på att vara med. Mellan 10-13 får man cykla i alla fall så vi får se hur länge jag orkar hålla ut. Men det blir inte fulltid i alla fall, även om det hade varit coolt. De har massa andra roliga pass också, men jag och Jens skall på stan sedan så det passade ju bra med tidig träning då.

Jaja, nu ska jag se om mina ägg är klara!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0